Teledyski

BlurryfaceVesselRegional At BestInne
Fairly Local
FAIRLY LOCAL
DATA WYDANIA:  16 marca 2015
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Blurryface

Fairly Local to pierwszy singiel z płyty Blurryface. To właśnie w nim pierwszy raz spotkaliśmy się z fizyczną
manifestacją postaci Blurryface – za pomocą czarnej farby na rękach i szyi Tylera, czerwonym soczewkom i zmienionego głosu.

Wybór Fairy Local jako pierwszego singla z nowej ery był odą do fanów – you are the few, the proud, the emotional”.

Tear In My Heart
TEAR IN MY HEART
DATA WYDANIA:  5 kwietnia 2015
REŻYSER:  Marc Klasfeld
PŁYTA:  Blurryface

Tear In My Heart to drugi teledysk z płyty Blurryface i pierwszy od dłuższego czasu, którego reżyserem
nie jest Mark Eshleman. Akcja teledysku dzieje się w Chinatown w Los Angeles. Rolę żony Tylera zagrała w nim Jenna Joseph, czyli… żona Tylera.

Historia w teledysku opowiada o tym, jak miłość do Jenny uderzyła (dosłownie!) Tylera i pomogła mu pozbyć się lęków.

Stressed Out
STRESSED OUT
DATA WYDANIA:  27 kwietnia 2015
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Blurryface

Akcja teledysku do Stressed Out  odbywa się w rodzinnej dzielnicy Tylera i Josha w Columbus, Ohio.
Zespół zabiera fanów do ich własnych domów, w których dorastali i przedstawia im swoje całe rodziny. W scenie, gdzie twenty one pilots grają w salonie Josha występuje jego młodszy brat – Jordan, a gdy akcja przenosi się do starej sypialni Tylera, możemy poznać jego młodszego brata – Zacka.

Po wydaniu Stressed Out rodzina Dunów była zmuszona do zmiany domowego numeru telefonu, bo można go było namierzyć na podstawie widocznego w teledysku numeru domu.

Stressed Out  jest jednym z najczęściej like’owanym filmików wszechczasów na YouTube.

Ride
RIDE
DATA WYDANIA:  13 maja 2015
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Blurryface

Teledysk do Ride został wydany dokładnie w chwili, gdy… Tyler i Josh spotykali się z fanami po koncercie w Birmingham w Wielkiej Brytanii.

Opaska na ramieniu Tylera symbolizuje jego powiązanie z Blurryface.

Lane Boy
LANE BOY
DATA WYDANIA:  20 lipca 2015
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Blurryface

Koncert, który można zobaczyć w teledysku do Lane Boy to występ na Bunbury Music Festival w Cincinnati
(7 czerwca 2015). Zespół wcześniej zaprosił fanów do udziału w teledysku za pośrednictwem social mediów.

Osoby w maskach gazowych reprezentują sławę i sukces (fame & success). To te napisy Tyler wypisuje na białych kostiumach, ma to też ścisły związek z przesłaniem piosenki. Jedną z postaci gra Zack Joseph, natomiast na koncertach w tej roli czasem występuje Jordan Dun.

Heavydirtysoul
HEAVYDIRTYSOUL
DATA WYDANIA:  3 lutego 2017
REŻYSER:  Andrew Donoho
PŁYTA:  Blurryface

Heavydirtysoul jest ostatnim teledyskiem z Blurryface. W przeciwieństwie do lodowatego Fairly LocalHeavydirtysoul kończy się wielkim ogniem.

Holding On To You
HOLDING ON TO YOU
DATA WYDANIA:  15 listopada 2012
REŻYSER:  Jordan Bahat
PŁYTA:  Vessel

“Celem tego teledysku było przeniesienie na ekran energii, z jaką twenty one pilots grają na żywo,” mówi Jordan Bahat, reżyser.
“Jako duet, twenty one pilots przywiązują dużą wagę do teatralności swoich występów, żeby podarować swoim fanom niezapomniane doświadczenie.”

“Piosenka mówi o demonach, z którymi zmagamy się na codzień. Inspirując się teatralnością zespołu, nadałem demonom fizyczną formę, dorzuciłem trochę dymu i baletnic i pozwoliłem zespołowi zrobić resztę.” [x]

Guns For Hands
GUNS FOR HANDS
DATA WYDANIA:  07 stycznia 2013
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Vessel

Lubię udawać, że znam Tylera i Josha całkiem nieźle (śmiech). Obaj są świetni przed kamerą. Jedyne, co musiałem zrobić, to wziąć krok w tył, pozwolić im zagrać na białym tle i upewnić się, że jest wystarczająco interesująco, żeby ludzi to obchodziło. Wstęp [do teledysku] ma związek z niepewnością. Lubię opowiadać krótkie historie z długim wstępem. Chodzi o zakładanie maski, cokolwiek to znaczy. Może to być jakiś zakompleksiony koleś na studiach, który decyduje się ciągle pić albo brać narkotyki. To jego maska, ponieważ chce się wtopić w tłum; nie chce pokazać prawdziwego siebie. Josh dostaje ofertę założenia maski, żeby również wszystko ukryć, ale potem piosenka się zaczyna i Josh biegnie. Gdy tylko siada za perkusją, gdzie czuje się najbardziej komfortowo, zrywa maskę. Chciałem pozbyć się maski niemal szybciej, niż została ona założona. Jeśli chodzi o pomysły na teledyski, edycję czy nagrywanie, lubię pewną agresję. To moje ulubione słowo: “agresja”. Kiedy na końcu Josh znowu od razu zrywa z siebie maskę… ta pauza służy przemyśleniom. Sprawia, że ludzie myślą, “Dlaczego to się stało?”. Taki jest właśnie sens. Gdy oglądasz jakiekolwiek dobre filmy czy teledyski, albo cokolwiek starszego, są one zadziwiające. Kompletnie ci mieszają w głowie. To się nie dzieje przy artystach takich jak Miley Cyrus i Ke$ha i
wiele innych… Dostajemy tylko “Zobacz, jaki mogę być sexy!”. Nie ma tego zdezorientowania, sztuki, ani opowieści. Dlatego lubię takich artystów jak Tyler the Creator i M.I.A… Oni to rozumieją. – Mark C. Eshleman [x]

Car Radio
CAR RADIO
DATA WYDANIA:  19 kwietnia 2013
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Vessel

TN: “Car Radio” to mój ulubiony teledysk tego roku. Wizualnie jest niesamowity. Jak powołałeś tę wizję do życia?

MCE: To jedna z ulubionych historii Tylera, bo gdy go poznałem, współpracował z reżyserem, żeby to stworzyć. I w tym teledysku Tyler wyobraził sobie taki sam koncept: siedzi na podłodze łazienki w domu; śpiewa piosenkę; zaczyna golić sobie głowę; odkłada golarkę; idzie korytarzem. W tamtych czasach chciał wejść do salonu pełnego ludzi, jak na domowym koncercie. Wtedy dochodzą do breakdownu [zwrotka w piosence] i na końcu ludzie znikają, zostawiając go samego w domu. To był zamysł w 2010. Doszliśmy do momentu, kiedy zespół wyprzedał LC Pavilion w Columbus – 2,200 biletów. Chcieliśmy wykorzystać to do stworzenia teledysku. Tyler i Josh mają całkowitą kontrolę nad publicznością ze swojego rodzinnego miasta. Ludzie są tacy podekscytowani, że mogą być tego częścią, bo byli tu od początku. Zespół zaczął grać piosenkę i przerwał, żeby wytłumaczyć teledysk. Potem Tyler zszedł ze sceny, założył maskę i zaczęliśmy kręcić. Przy pierwszym podejściu z czterema kamerami, nakręciliśmy całą sekcję, gdzie Tyler podzielił publiczność na pół, zaczął crowdsurfować i zaśpiewał breakdown. Wtedy skończyliśmy kręcić, a oni dokończyli koncert. W następną niedzielę czy poniedziałek, z pomocą PromoWest Productions – właścicieli LC – koleś, który tam pracuje pozwolił nam nakręcić resztę. Nakręciliśmy scenę, w której Tyler zdejmuje maskę, odkłada ją i spada ze sceny. Potem zrobiliśmy cięcie i poszliśmy do łazienki… i nakręciliśmy resztę.

TN: Golenie głowy musiało być dla Tylera poważnym stresem?

MCE: Jeśli musielibyśmy to zrobić jeszcze raz, z jakiegoś powodu myślę, że byłoby to stresujące. Ale byliśmy w tym momencie strasznie podekscytowani. To był jeden z tych dni, gdzie wszystko się udawało. Wiele razy, kiedy coś filmujesz, ustawiasz kamerę w miejscu, powinno być dobrze, a potem okazuje się, że jednak tak nie jest, więc musisz wszystko od nowa ustawiać. Ale… ten cały weekend był idealny! Dostaliśmy wszystko, czego chcieliśmy. To nie było stresujące. Miałem kamerę na Tylerze, on ogolił jedną-trzecią głowy i robiliśmy cięcie, zmienialiśmy kąt, kolejna jedna-trzecia i ostatnia. W teledysku wszystkie te ujęcia są połączone. To wszystko, co mieliśmy. Żadnego udawania. To nie peruka. To wszystko prawdziwe. [x]

Migraine
MIGRAINE
DATA WYDANIA:  13 maja 2013
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Vessel

Teledysk do Migraine został wydany wyłącznie w Wielkiej Brytanii. Jest dostępny na YouTube, ale jest ograniczony blokadą regionalną.

Teledysk zaczyna się od ujęcia Tylera i Josha, stojących z odwróconymi do siebie plecami. Nagle Josh zaczyna biec. Tyler natomiast powoli idzie ulicą w przeciwną stronę, śpiewając piosenkę. W końcu obaj docierają na dach wysokiego budynku, gdzie Josh siada za perkusją, Tyler łapie za mikrofon i obaj kończą piosenkę.

House Of Gold
HOUSE OF GOLD
DATA WYDANIA:  02 października 2013
REŻYSER:  Warren Kommers
PŁYTA:  Vessel

Obaj członkowie twenty one pilots absolutnie kochają swoje mamy – mówią o tym bez przerwy i o tym jest też piosenka. Górne części ich ciał są wokół domu, w oknach, grające dla kobiety w środku, domyślnie matki. Ich serca są blisko niej. Jednak ich nogi się poruszają, rozwijając karierę muzyczną czy dalsze życie, niezwiązane z matką. Są przecięci na pół, rozdarci między ich matkami, a rozkwitającym sukcesem. [x]

Truce
TRUCE
DATA WYDANIA:  31 grudnia 2013
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Vessel

Mimo, że żaden z członków twenty one pilots, ani reżyser, Mark Eshleman, nie wypowiadali się na temat teledysku do Truce, jego przesłanie jest łatwe do odgadnięcia. Teledysk wydany 31 grudnia był podsumowaniem ubiegłego roku. Zespół wydał swój debiutancki album pod skrzydłami wielkiej wytwórni, osiągnął komercyjny sukces i wyrwał się ze swojego rodzinnego miasta, by grać głośne koncerty na całym świecie. Mimo to, nocą Tyler gra na pianinie na ulicy przed swoim domem. Nadal pozostaje tym samym człowiekiem.

Ode To Sleep
ODE TO SLEEP
DATA WYDANIA:  31 grudnia 2014
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Vessel

Teledysk do Ode To Sleep został wydany, kiedy nikt się go nie spodziewał, jako ostatni teledysk z Vessel po dokładnie roku przerwy. Jak mówi narrator teledysku, pomysł na niego powstał w głowach Tylera i Josha prawie cztery lata wcześniej, w czerwcu 2011, kiedy twenty one pilots grali pierwszy koncert poza granicami Ohio dla 12 osób. Kolejna scena odbywa się w klubie The Basement w Columbus, gdzie Tyler i Josh świętowali wydanie Vessel razem z 300 fanami. Następnie przenosimy się do września 2014, gdzie twenty one pilots zagrali dla 12 000 osób z ich rodzinnego miasta w ciągu 2 dni.

Ode To Sleep to emocjonalne podsumowanie ery Regional At Best / Vessel, która zakończyła się wraz z wydaniem tego teledysku. Na przełomie 2014 i 2015 roku Tyler i Josh spędzali czas w studiu, gdzie nagrywali piosenki, które potem złożyły się na Blurryface. Teledysk do Ode To Sleep był ukłonem dla fanów, podziękowaniem za ich wsparcie i sukces, jaki twenty one pilots osiągnęli w ciągu tych czterech lat.

House Of Gold
House Of Gold
DATA WYDANIA:  (?) 2011
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Regional At Best

Pierwszy “oficjalny” teledysk twenty one pilots.

Forest
Forest
DATA WYDANIA:  17 maja 2011
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  Regional At Best

Filmik promocyjny do Forest. Ciekawostką jest to, że w tytule na YouTube piosenka zapisana jest jako Forest, ale w opisie i samym filmiku już jako Forrest. Where is the truth, Tyler?

Heathens
HEATHENS
DATA WYDANIA:  21 czerwca 2016
REŻYSER:  Andrew Donoho
PŁYTA:  Suicide Squad: The Album

Jako, że Heathens znalazła się na ścieżce dźwiękowej filmu Suicide Squad (Legion Samobójców) teledysk utrzymany jest w podobnej estetyce, co film, a nawet zawiera jego fragmenty!

Po wydaniu teledysku pojawiły się niezliczone fanowskie teorie, tłumaczące przedstawioną w nich historię. Według jednej z nich Tyler jest mordercą, prześladowanym przez duszę swojej ofiary – Josha. Inni twierdzą, że Josh jest aniołem, ponieważ symbol znajdujący się na jego ramieniu reprezentuje anielską moc.

TOPxMM (The MUTEMATH Sessions)
Heathens / Heavydirtysoul / Ride / Tear In My Heart / Lane Boy
DATA WYDANIA:  19 grudnia 2016
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Studyjne sesje twenty one pilots wraz z zespołem MUTEMATH.

Cancer
CANCER
DATA WYDANIA:  13 września 2016
REŻYSER:  Tantrum Content
PŁYTA:  Rock Sound Presents: The Black Parade

Cover piosenki My Chemical Romance wydany z okazji dziesięciolecia kultowej płyty The Black Parade.

Heavydirtysoul (circle)
HEAVYDIRTYSOUL (CIRCLE)
DATA WYDANIA:  17 kwietnia 2016
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Nagranie live piosenki Heavydirtysoul z koncertu w Vancouver podczas Blurryface World Tour.

Fall Away ft. Dr. Blum of MisterWives (LIVE)
Fall Away ft. Dr. Blum of MisterWives (LIVE)
DATA WYDANIA:  7 października 2014
REŻYSER:  Reel Bear Media / Jake Maciosek
PŁYTA:  –

Fall Away na żywo w The Eagles Ballroom w Milwaukee, Wisconsin z pomocą Dr. Bluma z zespołu MisterWives.

Mad World
MAD WORLD
DATA WYDANIA:  15 kwietnia 2014
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Cover piosenki Gary’ego Julesa.

House Of Gold (Live In A Couple Places)
House Of Gold (Live In A Couple Places)
DATA WYDANIA:   24 stycznia 2014
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Tyler zaskoczył przypadkowych przechodniów w Detroit swoim ukulele.

Migraine (Toy Piano Edition)
Migraine (Toy Piano Edition)
DATA WYDANIA:  2 września 2013
REŻYSER:  –
PŁYTA:  –

Tyler przechadza się ulicami Londynu z zabawkowym keyboardem.

Heavydirtysoul (Street Poetry)
Heavydirtysoul (Street Poetry)
DATA WYDANIA:  27 sierpnia 2013
REŻYSER:  –
PŁYTA:  –

Gdy Street Poetry ujrzało światło dzienne w sierpniu 2013, nikt nie spodziewał się, że przerodzi się to później w Heavydirtysoul.

Can’t Help Falling In Love
Can’t Help Falling In Love
DATA WYDANIA:  21 sierpnia 2012
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Cover Elvisa Presleya, który twenty one pilots do dzisiaj grają na niektórych koncertach.

Goner
Goner
DATA WYDANIA:  11 lutego 2012
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Druga (po No Phun Intended) wersja Goner, którą Tyler wykonuje na ulicy przed swoim domem, wspomagając się akordeonem.

Jar Of Hearts
Jar Of Hearts
DATA WYDANIA:  21 lutego 2011
REŻYSER:  Reel Bear Media
PŁYTA:  –

Piosenka Christiny Perri w wykonaniu twenty one pilots w Newport Music Hall w Columbus, którą zespół promował na swoim SoundCloudzie.

Share:

Promocja! Darmowa wysyłka opasek koncertowych powyżej 40 zł! Zamknij