[Konkurs] Wymyślamy akcje koncertowe na The Bandito Tour

Koncert w Łodzi zbliża się wielkimi krokami! Najwyższy czas pomyśleć o akcjach, dzięki którym Tyler i Josh zapamiętają wizytę w Polsce na długo.  Decyzję pozostawiamy Wam!

Zacznijmy od przypomnienia, jak to wyglądało w 2016 roku w Warszawie. Akcje były dwie. Po pierwsze, podczas Heavydirtysoul, hala Torwaru wypełniła się czerwonymi i białymi balonami.

Natomiast na samym końcu koncertu, podczas Trees, fani stworzyli wielką, ludzką polską flagę. Osoby z trybun miały wydrukowane białe kartki z napisem FPE (The Few, The Proud, The Emotional), a osoby na płycie – czerwone.

Efekt był fenomenalny, a Tyler i Josh nie powstrzymywali wzruszenia.

[su_quote cite=”Tyler Joseph”]You truly are the few, the proud, the emotional, my frens.[/su_quote]

Poprzeczka jest postawiona bardzo wysoko, więc potrzebujemy całych Waszych zasobów kreatywności!

Osoba (osoby?), która wymyśli najlepszą akcję, otrzyma Trench na CD i inne gadżety, a jej akcja wejdzie w życie na koncercie w Atlas Arenie! Na Wasze zgłoszenia czekamy do 16 grudnia.

Dodajemy kilka zasad dot. nadsyłanych pomysłów:

  1. Akcja musi być oryginalna. Nie dopuszczamy identycznych kopii akcji wykonywanych na innych koncertach.
  2. Akcja musi być wykonalna i dostosowana do ilości uczestników (14 000 osób).
  3. Przygotowanie akcji nie może wymagać dużych pokładów finansowych.
  4. Akcja musi być bezpieczna i nieirytująca dla uczestników koncertu, a także zespołu i obsługi areny.
  5. Żadnych balonów, bananów i żywych kwiatków, a także śpiewania.
  6. Akcja musi być imponująca i kreatywna.
  7. Przy opisie akcji prosimy o zachowaniu zasad języka polskiego.
  8. Jedna osoba może przesłać tylko jedno zgłoszenie (= 1 wypełniony formularz), jednak ilość pomysłów na zgłoszenie jest nieograniczona. Prosimy o ponumerowanie oddzielnych pomysłów.

Ostateczną decyzję o zwycięzkiej akcji podejmie administracja twenty one pilots Polska i zespół Warner Music Poland, po konsultacjach z polskimi fanami w formie sond na portalach społecznościowych. Zwycięzca zostanie poinformowany mailowo w okolicach świąt, a akcja zostanie ogłoszona publicznie.

3 thoughts on “[Konkurs] Wymyślamy akcje koncertowe na The Bandito Tour

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.