[Konkurs] Wymyślamy akcje koncertowe na The Clancy Tour

Koncert w Łodzi zbliża się wielkimi krokami! Najwyższy czas pomyśleć o akcjach, dzięki którym Tyler i Josh zapamiętają wizytę w Polsce na długo. Decyzję – jak zawsze – pozostawiamy Wam!

Zacznijmy od przypomnienia, jak to wyglądało podczas poprzednich koncertów w Polsce. W 2016 roku w Warszawie akcje były dwie. Po pierwsze, podczas Heavydirtysoul, hala Torwaru wypełniła się czerwonymi i białymi balonami. Natomiast na samym końcu koncertu, podczas Trees, fani stworzyli wielką, ludzką polską flagę. Osoby z trybun miały wydrukowane białe kartki z napisem FPE (The Few, The Proud, The Emotional), a osoby na płycie – czerwone. Akcje z Łodzi (2019) znajdziecie tutaj, natomiast z Gdyni (2022) tu!

Poprzeczka jest postawiona bardzo wysoko, więc potrzebujemy całych Waszych zasobów kreatywności! Zostaną one sowicie wynagrodzone, ponieważ zamierzamy wybrać trzy zwycięskie propozycje i odpowiednio nagrodzić uczestników konkursu.

Do wygrania między innymi vinyl Clancy i inne wartościowe gadżety. Zwycięskie akcje wejdą w życie na koncercie w Atlas Arenie! Na Wasze zgłoszenia czekamy do 25 lutego 2025, 23:59.

  1. Akcja musi być oryginalna. Nie dopuszczamy identycznych kopii akcji wykonywanych na innych koncertach.
  2. Akcja musi być wykonalna i dostosowana do ilości uczestników (14 000 osób).
  3. Przygotowanie akcji nie może wymagać dużych pokładów finansowych.
  4. Akcja musi być bezpieczna i nieirytująca dla uczestników koncertu, a także zespołu i obsługi areny.
  5. Żadnych balonów, bananów, żywych kwiatów, glowsticków a także śpiewania.
  6. Akcja musi być imponująca i kreatywna.
  7. Przy opisie akcji prosimy o zachowaniu zasad języka polskiego.
  8. Jedna osoba może przesłać tylko jedno zgłoszenie (= 1 wypełniony formularz), jednak ilość pomysłów na zgłoszenie jest nieograniczona. Prosimy o ponumerowanie oddzielnych pomysłów.

Niezwykłe nagrody czekają dla 3 zwycięzców w postaci mystery-boxów do wylosowania w kolejności: 1. laureat pierwszego miejsca losuje spośród trzech boxów, 2. laureat drugiego miejsca losuje spośród dwóch boxów – 3. laureat trzeciego miejsca otrzyma ostatni box.

– w jednym pudełku znajdziecie: vinyl 'Clancy’ czerwony, figurkę trasha i vlepy,

– w kolejnym pudełku: CD 'Trench’ z autografami Tylera i Josha, przypinkę 'Local Banditos’, i vlepy,

– natomiast w pudełku trzecim: CD 'Blurryface’, ręcznie dzierganą czapkę 'Clancy’, oryginalną opaskę koncertową TOP PL z 2016 roku i vlepy.

WAŻNE: zwycięzcy losujący numerek pudełka nie będą mieli informacji, jakie nagrody znajdują się w konkretnym pudełku

Ostateczną decyzję o zwycięskiej akcji podejmie administracja twenty one pilots Polska, po konsultacjach z polskimi fanami w formie sond na portalach społecznościowych. Zwycięzcy zostaną poinformowani e-mailowo, a akcje zostaną ogłoszone publicznie 26 lutego 2025 o godzinie 21:00.

Zwycięskie akcje:

1. “Welcome back to Łódź” zamiast “Welcome back to Trench” podczas ‘Overcompensate’

2. światełka + kartki z napisem “we are your home” podczas ‘Next Semester’

3. Płyta przebiera się za mieszkańców Demy i  banditos (szare ubrania / moro), trybuny za bishops (ubrania z elementem czerwieni)

Zwycięzców prosimy o kontakt e-mailowy, twentyonepilotspolska@gmail.com

One thought on “[Konkurs] Wymyślamy akcje koncertowe na The Clancy Tour

  1. Hejooo, mam pytanko. Czy po zrobieniu ankiety dotyczących akcji koncertowych przyjdzie do mnie jakiś mail z potwierdzeniem, że moja odpowiedź do was dotarła? Czy jedynym potwierdzeniem jest informacja o przyjęciu po jej wypełnieniu i wysłaniu?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.